25-04-2025 22:48

Hello,I hope everything is going well. I couple mo

24-04-2025 21:35
Thorben HülsewigHi there,last week i could found this asco on an S

25-04-2025 17:24
Stefan BlaserHi everybody, This collection was collected by J

25-04-2025 09:33
Ascomata shaped like deformed black grains, measur

24-04-2025 21:53

... 15.7.24 in the Alps. There were many asci with

23-04-2025 20:16

Good afternoon Looking for Octospores / Lamprospo

C'est pour moi un ami de longue date qui va beaucoup me manquer. Je pense qu'il va manquer aussi à tous ceux qui ont pu apprécier sa gentillesse, sa bonne humeur et son dévouement à partager ses profondes connaissances sur les Ascomycètes coprophiles, pour lesquels il avait depuis longtemps une prédilection.
Je suis certain que vous partagez mon émotion.
Jacques Fournier
I regret to inform those members of the forum who knew Michel Delpont that he has just passed away from what is known as a long illness.
He was a long-standing friend who will be sorely missed. I think he will also be missed by all those who came to appreciate his kindness, good humor and dedication to sharing his profound knowledge of coprophilous Ascomycetes, for which he had long had a predilection.
I am sure you share my emotion.
Jacques Fournier
C'est une bien triste nouvelle que tu nous apprends Jacques. Je suis très ému par sa disparition lui qui m'a beaucoup appris sur les coprophiles.
Comme pour tous ses amis et surtout pour ses proches, il va beaucoup nous manquer.
Condoléances à sa famille
Pierre Yves

Michel avait participé à nos fameuses journées Mellasco et nous sommes quelques uns ici à avoir gardé de bons liens d'amitiés tout en appréciant ses compétences en matière de coprophiles. Il va nous manquer.
Amitiés. Michel